Sony Ericsson lanceert Jalou D&G editie

Vandaag werd in het luxe en sfeervolle Fashion Hotel in Amsterdam de Sony Ericsson Jalou Dolce&Gabbana versie geïntroduceerd. Dit exclusieve toestel ligt vanaf deze week in de winkels.

Onder het genot van luxe hapjes, roze bubbels en een sfeervolle omgeving was GSM Helpdesk Nederland vandaag aanwezig bij de presentatie van de exclusieve Sony Ericsson Jalou Dolce&Gabbana. De Sony Ericsson Jalou is een kleine clamshell in de vorm van een edelsteen. In opdracht van Dolce&Gabbana werd dit toestel uitgevoerd in een speciale Limited Edition.


De Sony Ericsson Jalou Dolce&Gabbana

Tijdens de presentatie van de Sony Ericsson Jalou legde fashion expert Anouk Smulders, onder andere bekend van RTL Boulevard, uit wat dit toestel nou zo exclusief maakt.

Mooi van buiten, mooi van binnen
De Sony Ericsson Jalou is een echte vrouwentelefoon. Alle elementen waar de moderne vrouw van houdt zijn aan dit kleine toestel toegevoegd. De kleur is poederroze, een absolute modekleur, aldus Anouk Smulders. Verder is het toestel afgewerkt met 24-karaats gouden details en kun je door een druk op de knop het scherm omtoveren in een spiegel om snel even je make-up te checken.


Anouk Smulders en haar Sony Ericsson Jalou

Ook exclusief aan de Dolce&Gabbana variant van de Jalou zijn de wallpapers van de nieuwste collectie van dit bekende mod merk. Ook kun je filmpjes van de laatste modeshow eens lekker op je telefoon terug kijken. Ook is er de mogelijkheid om RSS feeds over Dolce&Gabbana te ontvangen zodat je altijd op de hoogte bent van het laatste fashion nieuws. Ook legde Anouk Smulders de nadruk op het ideale formaat van het toestel; klein maar fijn. Hij past in de kleinste handtas!


Harold de kort (PR Manager Benelux Sony Ericsson), Anouk Smulders en Pieternel Dijkstra

Psychologie
Tijdens de indrukwekkende presentatie kwam ook Psychologe Pieternel Dijkstra aan het woord om allereerst de naam van het toestel te verklaren. Jalou is afkomstig van het Engelse woord "jealous", wat jaloers betekent, en jaloezie is precies wat Dolce&Gabbana wil uitstralen met dit toestel. Iedere vrouw zou het toestel moeten willen hebben als ze er iemand mee zien lopen. Tijdens de presentatie legt Pieternel Dijkstra uit dat jaloezie niet per definitie negatief is. Zo is er door Sony Ericsson een onderzoek op Hyves gehouden met de vraag: Wat is het belangrijkste voordeel van jaloezie? 12 procent zegt: Het houdt me alert. Eveneens 12 procent zegt: Het stimuleert me mezelf te verbeteren. 13 procent zegt: Het zorgt ervoor dat ik mijn best doe er aantrekkelijker uit te zien. 11 Procent kan lachen om andermans jaloezie of die van henzelf, terwijl 3 procent er liever over roddelt.

Toch zegt het grootste deel van de Hyvers, namelijk 47 procent, dat jaloezie geen enkel voordeel heeft. Ook de genodigden moesten aan een kleine test geloven om te kijken hoe zij qua jaloezie in het leven staan. Er werd een formulier uitgedeeld met een aantal stellingen die door middel van het omcirkelen van cijfers werden beantwoord. Gelukkig zaten wij niet in de gevarenzone!


Een kleine jaloezie test


Al met al was het een sfeervolle en leerzame bijeenkomst. Binnenkort verschijnt op de voorpagina van GSM Helpdesk nederland de uitgebreide review van de Sony Ericsson Jalou.

Org Artikel : GSM Helpdesk
Auteur : Tanja van Stein
0 Responses